onsdag 3 december 2014

Då kör vi på igen!!!!!

Efter att ha sovit 20 timmar under helgen efter VM, så var batterierna någorlunda laddade igen. Det har varit skönt att vara inne i en vardagslunk igen, och få träffa sina arbetskamrater.

Nu är det dags för terminens sista lilla ryck. Åker iväg till Umeå om en liten stund, för att föreläsa där ikväll. Det är en hel seminariekväll, som jag är del av, och som går av stapeln i Fridhemsgymnasiets aula mellan 17.00-20.30.

Min tid blir 19.00-20.30. Flyger sedan hem imorgon, och hinner tillbringa fredag och lördagen med fru Bäckman, innan jag åker iväg till Arvika på söndag. Skall där hålla en tredagars utbildning från måndag och till onsdag.

Blir tufft men kul. Nu börjar man ju känna sig sådär härligt sliten, som man skall göra mot slutet av en termin. På Annersta återstår sedan vårt fantastiska julbord, som vi serverar den 18:e december, och som är den absoluta höjdpunkten, både för våra gäster och för oss i personalen.

Semester i värmen blir det över jul o nyår. Kan behövas. Januari och februari är helt fullbokade, och jag har nog aldrig haft en sådan start på ett år, som jag kommer att ha 2015. Så kul att bokningarna hela tiden ökar:)

Nu måste jag sticka till Arlanda. Vi hörs:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar