tisdag 16 oktober 2012

Tyst och stilla...

Det är två ord som verkligen passar in på Säter. Sitter på Stadshotellet och väntar på att fotbollsmatchen skall börja, och tänkte passa på att skriva lite.

Firman har ju blivit en aning eftersatt på grund av. OS. Har inte haft så stora möjligheter att hålla kolla på var det finns behov av utbildningar och föreläsningar. Den här terminen känns relativt fullbokad, men finns intresse för en eller annan enstaka föreläsning så kan jag säkerligen tillgodose detta behov.  Däremot har jag väldigt många lediga dagar under Vårterminen 2013. Har en del planer med ett antal intressenter, men inga datum är satta, och som vanligt är det alltid först till kvarnen som gäller hos mig:)

Det som kan vara intressant är att jag, för första gången på länge, INTE har några bokningar på Sportlov och Påsklovet 2013. Samma sak gäller även här. Först till kvarn är det som gäller.

Skrev det på vår sida på facebook, men skriver det även här. Det går att boka OS-laget för en eller flera dagar. Upplägg resonerar vi oss fram till, och är ni intresserade så kontakta mig för offert.

Imorgon kväll kommer programmet "Vaken", på P4, att göra en uppföljning på det program jag deltog i, innan OS. Blir väl en sändning natten mellan onsdag och torsdag. Är Ni sömnlösa, så passa på att lyssna.

Var med i Ålandstidningen i Måndags, och blev intervjuad av Ålands radio igår. Intresset från Ålandshåll beror givetvis på att vi hade Ålandspannkakan som efterrätt i OS. Jättekul. Får se om jag kan hitta några länkar till detta någonstans.

Sådär. Nu skall jag ta och förbereda mig lite inför morgondagens besök på äldreboendet Enbackagården i Gustafs:)

Vid pennan

Michael Bäckman



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar