onsdag 25 april 2012

Lugnare idag, såhär dagen efter skolmatsgastro. har suttit på kontoret hela dagen, och gjort en del som halkat efter. Småtrist jobb, men det måste också göras. Snart dags att ge sig in i hetluften igen. Åker iväg till gastroNord om någon timme, och IDAG får min fru följa med. Hon var lite besviken över att inte få se skolmatsgastro, men någon måste ju driva verksamheten i skolrestaurangen när jag är borta hela dagen. Lättare idag, då vi kan avsluta lunchen innan vi går.

Följ denna länk så ser Ni var jag föreläser. kan vara värt att titta in på. Kör igång vid 15 tiden

http://temptainer.se/?page_id=596

En och en halv vecka kvar innan OS eventet här på Annerstaskolan. Lägg en kommentar här om du är intresserad, så hör jag av mig, eller kontakta mig via fb



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar