måndag 20 september 2010

Mässa...

Står precis i startgroparna för att ge mig iväg till Haga Forum, och ARLA:s mässa. Melker Andersson och underteckand kommer då att hålla i tre korta "mini-föreläsningar". 1530, 1620 & 1710 är de preliminära starttider som gäller. Kvällen avslutas med mingel av något slag.

Besökte återigen Säter förra veckan, och hade på Fredagen en frukostföreläsning på Klockarskolan. Märktes att jag var sugen på att föreläsa igen, för jag hade vådligt svårt att få stopp på ordflödet. Kändes väldigt lyckat och jag kommer att återvända dit för ett gästspel 8/9 - 12/9, då jag kommer att arbeta med de härliga damerna i köket.

Älvsjö Stadsdelsförvaltning har anslutit sig till de som beställt föreläsning. Likaså Ljungby Kommun.

På fredag så åker jag ner till Värnamo för den efterlängtade starten av projektet där nere. Skall bli riktigt kul att komma igång.

Ni har väl alla bokat in "Stora Måltidsdagen". Ett event man inte vill missa.
http://www2.formapg.se/kampanj/maltidsdagen/

Nu måste jag hasta i väg innan tiden rinner ifrån mig...

Michael Bäckman/M & H Bäckman AB (nya företagsnamnet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar