torsdag 15 april 2010

Guldklöver på Mättpunkten::.


Utmärkelsedax igen. Centerpartiet, representerade av Per Lodenius (riksdagsledamot i centern) och Christian Ottoson (gruppledare huddingecentern), kom till vår matsal igår. Med sig hade dom tårta och ett diplom som visade att vi fått Centerpartiets "Guldklöver" för enastående prestationer. Se länk nedan


Vi hade ett långt och mycket givande lunchsamtal, och nu hoppas vi på att dessa två kan övertyga någon minister att besöka oss( även om jag faktiskt bjudit in både Eskil Erlandsson och Jan Björklund via mail redan förra året. Då var det dock inte valår:)). Vi hoppas iallafall.


Det är alltid kul när politiker intresserar sig för det vi försöker göra. När jag var i Värnamo för någon vecka sedan hade jag förmånen att få äta lunch med Annie Johansson ( även hon riksdagsledamot för centern). Detta i samband med min föreläsning inför den förestående uppstarten av "Värnamo nya Skolrestauranger". Även Annie visade intresse för det jag hade att säga, och det är faktiskt Cenerpartiet och dess kandidater man oftast stöter på i skolmatssammanhang. När skall de andra partierna haka på.....

Jennifer Lind (M i Huddinge) nämner oss på sin blogg och http://lindjennifer.blogg.se/2009/october/hurra-for-huddinge-skola.html


och även Malin Danielsson


Nu väntar vi med spänning när de rödgröna skall upptäcka oss.....

Lunchdax



Michael Bäckman/HEMIC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar